Agent Nieruchomości

CRM dla dewelopera – na co zwrócić uwagę przy wyborze oprogramowania?

• Zakładki: 96


System CRM to cenne wsparcie w każdej firmie, w której obsługa klienta odgrywa kluczową rolę. W branży nieruchomości ma ona kluczowe znaczenie, a proces obsługi klienta – podobnie jak inne procesy biznesowe – to wieloetapowe procedury, które wymagają dużej wiedzy i doświadczenia specjalistów pracujących w poszczególnych obszarach. Dlatego coraz więcej firm deweloperskich decyduje się na wdrożenie systemu CRM. Wówczas pojawiają się pytanie, jak wybrać odpowiedni CRM dla firmy deweloperskiej? Na co zwrócić szczególną uwagę przy jego wyborze?

CRM dla dewelopera z funkcjami i modułami dostosowanymi do potrzeb branży nieruchomości

Branżę nieruchomości wyróżniają złożone, wieloetapowe procesy biznesowe. Marketing, sprzedaż czy posprzedażowa obsługa klienta trwają rozłożone są w czasie i wymają efektywnego nimi zarządzania. Dlatego CRM dla dewelopera powinien oferować funkcjonalności, które to ułatwią. Automatyzacja procesów biznesowych w branży nieruchomości możliwa jest wyłącznie wtedy, gdy system dostosowany jest do specyficznych potrzeb branży oraz konkretnej firmy. Dlatego uniwersalne CRM-y nie są optymalnym rozwiązaniem, a jedynie dedykowane obsłudze nieruchomości na rynku pierwotnym systemy CRM mogą sprostać oczekiwaniom firm deweloperskich.

Automatyzacja procesów w systemie voxCRM stanowi kluczowe rozwiązanie, które pozwala firmom deweloperskim na zwiększenie efektywności pracy poprzez eliminację rutynowych zadań. W systemie voxCRM można aktywować szereg funkcji działających automatycznie, które usprawniają zarządzanie projektami. Do kluczowych funkcji automatycznych należą między innymi: autorespondery, automatyczne konwersje leadów z zapytań internetowych, co pozwala na szybkie i efektywne zarządzanie nowymi zainteresowaniami klientów; automatyczne generowanie transz płatności na podstawie harmonogramu budowy, dzięki czemu proces rozliczeń staje się prostszy i mniej podatny na błędy; wysyłanie powiadomień o zaległych płatnościach oraz naliczanie odsetek, co przyczynia się do lepszego zarządzania finansami; oraz automatyczne aktualizacje statusu klientów, co ułatwia śledzenie postępów w procesie sprzedaży. Funkcja autorespondera zapewnia natychmiastową komunikację zwrotną do klientów, podnosząc standardy obsługi, a integracja z aplikacjami zewnętrznymi, jak chociażby programami księgowymi, zapewnia płynne przepływy pracy między różnymi działami firmy. Można również aktywować automatyczne powiadomienia o zbliżających się płatnościach, zawiadomienia, grupowe wystawianie faktur itd. Dzięki tym funkcjom crm dla deweloperów voxCRM staje się mocnym wspierać w codziennych operacjach, umożliwiając firmom deweloperskim skupienie się na bardziej strategicznych aspektach biznesu.

Warto również zwrócić uwagę na integrację systemu CRM z aplikacją mobilną. Wielu specjalistów w firmie deweloperskiej pracuje w terenie – aplikacja będzie dla nich nieocenionym wsparciem w codziennej pracy, a z aplikacji chętnie będą korzystać również klienci.

Dostosowany do potrzeb branży CRM dla dewelopera pozwoli zautomatyzować obsługę procesów biznesowych, podwyższyć standardy obsługi klienta i zmniejszyć koszty, co przełoży się na większą konkurencyjność na rynku.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
3 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *