Sprzedaż

Kiosk samoobsługowy dla restauracji — wsparcie sprzedaży

• Zakładki: 39


Większość z nas przynajmniej raz w życiu była w sytuacji, kiedy kolejka do kasy w ulubionej restauracji była bardzo długa. Takie okoliczności mogą niestety irytować wielu klientów, a stracić może na tym restauracja. Czy warto więc, by każdy właściciel lokalu gastronomicznego rozważył zakup kiosku samoobsługowego?

Czym jest kiosk samoobsługowy?

Tak zwany kiosk samoobsługowy to nic innego, jak komputer, na którym klienci mogą złożyć zamówienie. Dzięki wprowadzeniu automatyzacji procesu sprzedażowego możemy liczyć między innymi na większe zadowolenie klientów. Osoby zniechęcone długą kolejką do kasy mogą bowiem wybrać kioski i złożyć zamówienie w kilka chwil. Dużą zaletą tego typu kiosków w gastronomii i punktach detalicznych jest mniejsze ryzyko pomyłek przy kasie. O takie pomyłki nie jest trudno, kiedy pracujemy pod presją i staramy się jak najszybciej rozładować kolejkę.

Przy tego typu stanowisku handlowym klient może od razu zapłacić za swoje zamówienie, dzięki integracji z terminalem kart płatniczych. Poza tym kioski samoobsługowe są dość łatwe w obsłudze i z pewnością każdy sobie z nimi poradzi. Te stanowiska mogą również pełnić funkcję nośnika reklamy poprzez wyświetlanie na nich różnych prezentacji i promocji. Wprowadzenie do restauracji kiosku samoobsługowego to skuteczny sposób na odciążenie stanowiska sprzedażowego i zwiększenie zadowolenia klientów.

Artykuł powstał przy współpracy z firmą BH-Wandex.

Fot. Shutterstock

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
101 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.