Technologie

CRM dla deweloperów – poznaj najważniejsze funkcje systemu voxDeveloper CRM firmy Voxcommerce

• Zakładki: 5


Zarządzanie marketingiem, sprzedażą, a także posprzedażową obsługą klienta to dla deweloperów ogromne wyzwanie. W tej branży jakość obsługi oraz czas, w jakim klient uzyskuje wyczerpujące odpowiedzi, decydują o sukcesie. System CRM dla deweloperów pozwala usprawnić komunikację i inne procesy, a także zoptymalizować koszty działu marketingu, sprzedaży i obsługi posprzedażowej w firmie deweloperskiej. Poznaj najważniejsze funkcje systemu VoxDeveloper CRM.

CRM dla deweloperów – efektywny marketing i skuteczna sprzedaż nieruchomości

CRM dla deweloperów od Voxcommerce jest nieocenionym wsparciem dla wszystkich działów w firmie, przede wszystkim dla działu marketingu i działu handlowego. Pierwszy z nich dysponuje między innymi możliwością efektywnej obsługi leadów – również poprzez pobieranie zapytań z mediów społecznościowych czy Livechatów, centralek telefonicznych i innych źródeł. Funkcja integracji systemu CRM dla deweloperów z programami do marketing automation usprawnia działania z zakresu marketingu, których skuteczność także można analizować w CRM z podziałem na poszczególne kanały marketingowe.

Dział sprzedaży może korzystać z łatwego w użyciu modułu do tworzenia ofert, przypomnień o ważnych aktywnościach oraz podglądu historii dotychczasowego kontaktu z klientem. Szybki dostęp do zapytań klientów, wbudowana obsługa maili, automatyczne generowanie takich dokumentów, jak umowy czy prospekty informacyjne oraz dostęp do kalendarza to funkcje, które pomagają usprawniać pracę handlowcom, wyznaczać priorytety w pracy oraz efektywniej współpracować z innymi działami w firmie.

W jaki sposób CRM dla deweloperów zmniejsza koszty obsługi klienta?

Vox deweloper system pozwala znacząco skrócić czas pracy specjalistów, co wpływa za zwiększanie zysków w firmie. Poprawa efektywności poszczególnych pracowników, lepsza współpraca między działami, a także sprawne raportowanie wyników pracy oraz redukcja błędów przekładają się na mniejszą liczbę obowiązków w zakresie back office. To pozwala zmniejszyć ilość pracy administracyjnej i skupić się na tym, co najważniejsze – na zwiększeniu sprzedaży nieruchomości oraz poprawie satysfakcji obecnych klientów.

Artykuł powstał przy współpracy z firmą Voxcommerce.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
22 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.