Technologie

Jak program dla deweloperów wspiera proces zarządzania zgłoszeniami serwisowymi?

• Zakładki: 215


Firmy działające w branży nieruchomości oraz dbające o wizerunek swojej marki mają świadomość, że odpowiednia obsługa klienta, dotyczy zarówno obszarów przed procesem sprzedaży nieruchomości, jak i tych rozpoczynających się po dokonaniu transakcji. Należy do nich między innymi odpowiednie zarządzanie odbiorami mieszkań, zmianami lokatorskimi i aranżacyjnymi oraz zgłoszeniami serwisowymi pojawiających się usterek. Jak program dla deweloperów voxDeveloper wspiera posprzedażową obsługę klienta w zakresie zgłoszeń usterkowych?

Zgłoszenia serwisowe w programie dla deweloperów voxDeveloper

W procesie zarządzania zgłoszeniami serwisowymi w branży deweloperskiej istotne są dwa aspekty: dokonywanie zgłoszeń przez klientów oraz ich efektywna obsługa przez firmę deweloperską. Program dla deweloperów voxDeveloper nie tylko wspiera i optymalizuje procesy, ale również oferuje ułatwienia dla klientów, którzy zakupili mieszkania. Jednym z takich udogodnień jest dedykowana strefa klienta, w której za pomocą specjalnego formularza zgłoszeniowego, klienci mogą zgłaszać wszelkie napotkane usterki. Formularz zintegrowany jest z systemem CRM, co zapewnia, że zgłoszenia są natychmiast rejestrowane i gotowe do rozpatrzenia przez odpowiednich specjalistów. Co więcej, voxDeveloper umożliwia zgłaszanie usterek nie tylko przez przeglądarkę internetową, ale także przez aplikację mobilną, co zwiększa wygodę dla klientów, jednocześnie poprawiając efektywność procesu serwisowego.

Obsługa zgłoszeń serwisowych w firmie deweloperskiej

Zgłoszone przez klientów usterki trafiają do voxCRM oraz znajdują się zakładce Helpdesk. System przechowuje wszystkie niezbędne dane, zbierane poprzez formularz zgłoszeniowy. Dzięki temu specjalista odpowiedzialny za obsługę zgłoszeń otrzymuje kompletne informacje, obejmujące dane klienta, szczegóły nieruchomości oraz opis usterki, a możliwość dołączenia przez klienta zdjęć zgłaszanego problemu dodatkowo ułatwia proces.

Zgłoszenia możemy posortować według daty, statusu, rodzaju usterki lub numeru zgłoszenia, co usprawnia ich obsługę. Ponadto są one widoczne w kalendarzu z podziałem na tygodnie, co zapewnia dodatkową kontrolę. Intuicyjny interfejs i rozbudowane funkcjonalności modułu pozwalają sprawnie zarządzać zgłoszeniami serwisowymi, co przyczynia się do budowania wartościowych relacji z klientem.

Obsługa posprzedażowa i dbanie o zadowolenie klienta  to nie tylko istotna praktyka, ale również strategia, która może znacząco wpływać na sukces firmy. Najwyższe standardy są konieczne, by wszystkie procesy biznesowe przebiegały sprawnie, a opinia klienta jest czynnikiem wpływającym na przyszłe wyniki sprzedażowe.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
27 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *